Monday, February 11, 2013

Alhamdulillah.. discharged jua

Akhirnya setelah 5 hari 4 mlm bertapa di DEMC Shah Alam, Pn NFM dgn gembira nya boleh balik.. doc Zambri mulanya nk tahan semlm lg sbb esoknya nak kena refer ngan surgeon doc Lukman, tp sbb dh Pn NFM sgt bosan duduk spital dan sgt2 rindu duduk kt umah dia lepaskan dan reschedule visit ktorg pd dua2 doc ni pd 25 feb akan datang.. alhamdullillah syukurrr.. layan pic org xcited nk balik umah.. aku nk wat pengakuan sepanjang 5 hari tu aku mmg sehelai sepinggang dr.. smpi seluar baggy tu pn NFM komplen busuk.. aku just bwk kain jer u solat.. aky pun x sangka boleh xtend smpi 5 hari pakej bercuti kat DEMC ni..

No comments: