Tuesday, April 26, 2011

Agen AirAsia

ni nak habaq mai..

demi menjimatkan ruang serta staff termasuk gaji, elaun makan serta elaun kena marah ngan pelanggan, maka AirAsia di LCCT KLIA, memperkenalkan pendekatan terbaru untuk mendaftar masuk ke penerbangan mereka. Dengan ini AirAsia akan menggantikan servis mesra pelanggan dengan sistem pendaftaran terkini iaitu pendaftaran on-line, mobile check-in dan kioks check-in.. Perubahan kepada sistem ini menunjukkan AA sangat komited dgn kemajuan teknologi.. selamat tinggal kepada staff yg lembab dan yang penting.. jimat dh nak bayar sewa kaunter ngan MAB.









so.. sesiapa bwk beg boleh la dropkan beg kat kaunter yg disediakan..

maka dengan itu la juga, pihak penaja ingin sekali lagi mengingatkan bahawa kaunter pendaftaran dibuka 2 jam dan ditutup 45 min sebelum waktu jadual penerbangan. Sebarang kelewatan sila ready untuk beli tiket baru.. HIKHIK..

No comments: