Tuesday, April 14, 2009

tiba saat bz..

sori geng.. wat masa ni aku kena hold aktiviti memblogging atas sebab2 keselamatan serta kekangan masa aku..
aku hapdet sket la..
aku dh pindah duduk sowang2 kat uma aku kat shah alam.. so internet x pasang lagi.. option u memasang internet pun tak terpikir lagi.. maka itu sgt susah bg aku untuk menghapdet dr umah..

aku tgh dlm proses nak amik keta baru... hikhik. yey.. apekah keta misteri itu.. tunggu!!

kat opis plak lately aku membizikan diri ngan aktiviti pembacaan serta menyelak2 makalah2 serta dokumen pasal keja.. takat bukak internet balas emel bule la ngan membaca blog2 org..

satu lg aku tunggu org pinang aku.. miahaha...

orait.. c u..!! enjoy!!


4 comments:

ija said...

amboi asik keta baru je..rasanya ko baru amik keta baru gak tahun pas..datang umah aku memalam bawak keta baru kaler itam..

nueeunlimited said...

wuhai..seme baru la..umah baru, keta baru.. bini baru de gak ke nnt?? hehe...

SUZIE APAI said...

nti la aku suh cleaner opis aku pinang ko..

nti jgn lupa ltk gambo keta baru... bwk la keta baru tu ke JB ni haa

mYeQa said...

nak keta gak