Friday, February 13, 2009

untuk anak-anak buah pak ngah...

erm.. ntah apesal lately aku ni terhapal la plak lagu tema citer wonderpets.. ni gara2 aku melayan cite ni ngan anak2 buah kat uma kazen aku ngan uma aku sendiri ngan bebi2 yg mak aku jaga..
last2 smpi skrg terngiang2 kat telinga ni.. bebi2 ni pun menghapalkan lagu ni walaupun mulut ntah ape yg menceceh!! seronot tgk kelatah diorg nih.. yang best bile tgk diaorg jerit.. "pe an tenting.. eje ama!!" 

ni hah.. kepada2 peminat2 wonder pets..~ esp jijah!! lirik u dihafal ketika mengajar anak2 murid ko!! APE YG PENTING?? KERJA SAMA!!

Keratan Lagu Versi Melayu

Linny: “Apa yang penting??”
Tuck and Ming-Ming or All: “Kerjasama!”
Linny: “Apa yang penting?”
Tuck and Ming-Ming or All: “Kerjasama!”

All: “Wonder Pets! Wonder Pets! kami datang, membantu haiwan yang dalam kesusahan!”
Ming-Ming: “Kami tak besar,”
Tuck: “Dan kami tak kuat,”
All: “
Bila Bekerjasama semua jadi mudah. Go, Wonder Pets! Yay!”

Download lagu wonder pets di sini [KLIK]


4 comments:

ichigo said...

anak sedara aku pun suke wonderpets..punyeler slalu minte buku wonderpets..ooh, nak d/l lagu itu.thanks for sharing

SUZIE APAI said...

huh...aku ari2 berebut chanel ngan Qimi..wonderpets nyer psl.dah la same time ngna agnes monica nyer citer...hampeh tul..ekceli, ni la lagu aku nyanyi tiap kali aku masak...hahahhaa

Re: shimano nyer motor tu leh jgk agaknyer psg kt beskal ko..hantam sajer la labu!

atty's said...

salam kenal..

anak kita pun si fir..dok sebok nyanyi lagu..nie.hehehhe

bubbleblu said...

oh..nampaknya kita setaraf dengan anak2 buah dan adik2 6tahun ke bawah....layan jgklah katun ni..suke suke