Wednesday, February 25, 2009

pertama.. kedua.. ketiga..

entry flash back.. ringkasan dr entry ori yg sgt panjang berjela.. 

ms a.. jd jd mrs dh.. ermm..  cinta jarak jauh kek dah nya.. x de alasan sbnrnya aku tinggal kan dia.. bkn sbb aku ada org ketiga.. cuma.. aku yg sendiri cari pasal.. aku jeles org len lain cinta dekat2 dpn mata.. so.. aku membizikan diri ngan kwn2 dekat jer.. join projek sana sini.. dia aku abaikan.. erm.. skg ni dia dh bahagia.. alhamdulillah..

ms a jugak.. perkenalan yg sgt singkat.. ntah apsal aku rasa kurang serasi.. huh.. aku demand la plak.. sbb sikap dia sgt mendesak tiap kali bertemu.. rimas aku di watnye.. so.. bye2 yer.. yg ni sgt kejam!!.. ntah mana dia g.. last aku tau dia keja kat jb!!

ms z.. kisah sgt complecated.. aku pendekkan citer.. agak lama gak kami berhubungan.. aku ketahui x-rumet aku lebih meminati dia.. kisah cinta bersegi la nih.. so.. let go to him.. he deserved to get her than me.. skali lagi aku tinggalkan bg ruang pd  xrumet.. 

~ kdg2 aku berserah ajer pada Dia agar jodoh aku kali ni berkekalan.. doa2kan kali ni kekal yer.. jijah.. thanks sbb bg nasihat berguna!!

4 comments:

ija said...

oit..ym aku naty..

SUZIE APAI said...

hehehhe...tak nk mntk doa aku ke rep??? aku aminkan doa ija je la..hahah. tak sabar nk tgk ko naik pelaminnnn

Lu_Riaz said...

aku kenal kan ms a???.....hehehehehhe....

PerantauSepi1306 said...

tak per.. kalu udah jodoh tak kemana.. aminnnnn