Friday, January 02, 2009

mood nu yer lagi kan??

err.. dh msk hari ke tiga..

salam sejahtera ke atas kamu umat Maha Pencipta...

aku agak lewat nak wish sbb lately sgt2 bz menguruskan bdn aku... hikhik.. bukan sahaja nak kurus.. tetapi membajet2 u shopping akhir2 tahun.. memplan vacation aku u taun depan.. dan membuat short list bakal awek aku taun dpn!!(sgt2 cilaka nyer lelaki.. miahaha.. sajer jer)

so kesempatan ini... aku nak wish salam tahun baru 1430 Hijrah dan juga selamat tahun baru 2009 Selepas Masihi kepada semua kengkawan yg selalu jenguk2 blog aku ni.. thanx..

semoga ape yg jadi tahun lepas akan kita jadikan pedoman serta petunjuk kepada masa depan kita... ringkas jer dr aku...

impian aku taun nih... aku nak ramaikan kwn2 blog aku!! Salam Perkenalan!!

8 comments:

mYeQa said...

selamat tahun baru. jadikan membawa eika makan slalu sbgai azam tahun baru ini. ngEhehehe..

niza salleh said...

salam tahun baru n kenal..

ija said...

rep..adakah mata aku yang sakit...atau ko menggunkan teknik super impose..ko nampak kurus beb...

alia said...

hapi new year....moga termakbul segalanya...amin

pak ngah rep said...

eika..
yer.. mari menggemukkan eika.. err.. posting sabah kan?? kan??

pak ngah rep said...

niza.. slamat taun baru.. tq sbb menjengah..

pak ngah rep said...

ija.. aku gemuk.. diulangi gemuk lagi.. hikhik!!

pak ngah rep said...

alia.. selamat taun baru gak..