Thursday, December 04, 2008

bila final exam

exam? pe tu exam.. tu la soklan bila aku tanya kat junior2 aku masa pas abis blaja dulu..  belagak bagai.. igtkan kan masa keja x de dh nak pening2 kepala nak exam.. tp masa keja kino dulu mmg x de ada examnya.. comfem sampai ke tua.. ye la.. keja tetiap ari menyusun buku, wrapping buku, sorting buku, pricing buku, order & sourcing tajuk2 buku .. 

layout airport dan standard route yg kena tau.. tu dia ref. book dan layout yg byk...

tp bila masuk malaysia airport ni byk developement course u staff.. spt yg diketahui.. aku kan tgh dlm lead-in course ngan dca selama 3 minggu.. so segala macam tajuk yg dibentangkan ada masuk dlm final exam.. just untuk evaluate sama ada ktorg paham ngan course nih.. 

sofa merangkap katil..

so.. balik semula ke zaman blaja.. aku plak kdg2 stay kat opis pas kursus.. kelebihan kat situ.. leh la ada time nak studi(kehkahkeh).. study la kononnya.. x jugak beb.. nak tau aku watpe.. mlm2 aku ikut geng shif mlm wat inspection kat airport nih..  pas balik kol 1 pg br la ada time.. briefing room jd port study n stido aku.. tapi kejap je time aku mentelaaah.. yg lebihnya tdo.. ish.. kepada kengkawan, jgn contohi aku.. sb aku nie terer.. terang sket ati.. tak studi pun takpe.. belagakk tuu!! sabo ajer la..

mata dh merah.. time to sleep!!

No comments: