Monday, November 17, 2008

ok x jijah??

aku dh lama x masuk blog best fwen dr bentong nih.. lastest story dr cikgu yg g skola time2 cuti skola.. ahaha.. serupa x yah cuti jer!! ops..krg lebih2 kena plak silat ngan dia krg (ko masih amalkan silat ke? ops.. nanti trnkan ilmu silat kelambu ek..) ahahaha.. cabutt!! so.. sbb dh di tag.. ngan rela hatinya aku tunjuk nih.. 

pic nk aku amik masa masuk landasan kapal terbang 1 (Rny 14L/32R) di KLIA... sape2 rajin masuk www.wikimapia.org(cm google earth) cr la mana letaknya landasan nih.. time ni tgk wat pemeriksaan ke atas landasan.. tgk markings, tgk ada bangkai burung, halau biawak dan kejar kapal terbang.. hikhik.. err.. yg dua kat depan tu akunyer officer.. en kadar dan anak angkatnya.. reza.. ermm.. ada cm suria perkasa itam x spek ku?? miahahaha..
sape2 nak wat en3 pasal pic korg silakan la.. aku malas nak tag2.. just for fun kan..  but note this!!

1. Take a recent picture of yourself
2. Dont change clothes. Just take ur picture.
3. Post that picture with NO EDITING
4.Post this inscruction with ur picture
5. Tag 10 people to do this.


 bubbye!!

4 comments:

ija said...

ermm ok lah tu.tapi apasal muko ko mcm terbakar jek?apasal?apasal?

pak ngah rep said...

apesal?? adakah ko x penah nmpak aku sunburn.. ensem kan time tu!! miahahaha..

mYeQa said...

bangkai burung? halau biwak? ade tak jumpe benda pelik2? seperti spenda superman? diorg kadg2 gne landasan takde permit. hehe.. da tgok tmpak keje pakNgah. gempak sih..

elyn said...

nih tak aci o0o0o.mana bleh..nih gambar kitar semula..pic lain plz...