Thursday, September 11, 2008

kad raya

ermm.. smlm MAB bagi staf2 dia kad raya.. exec dia bg 15 keping sorang.. pastu aku distributekan lagi kad2 raya sepuluh keping sebundle pada pegawai2 operasi aku.. hikhik.. nak jadikan rezeki aku smlm.. en.magribi bg dia punya kat aku.. hikhik.. dpt seploh keping lagi!! menjadikan 25 keping u aku.. dia ckp zaman skrg ni x pakai dh kad2 nih.. dia bg sms jer.. lagi stu cite.. en.hainan.. kembang kuncup idung dia bercerite.. "nenek aku pakai emel jer wish raya kat org, x main la kad2 nih" .. kahkahkah!!

erm.. bg aku kad2 raya ni ada nilai sentimentolnye.. kan? sms tetap sms.. kad mesti dianto.. penah dulu masa lepas aku grad.. aku penah buat sediri kad raya anto kat kwn2.. sampai 100 kpg tu.. mmg jimat buat sendiri.. tp penatnya sendiri tau la.. yg pasti kad aku tu bertempek muka aku!! miahaha.. cuma bila dh keja nih.. sbb masa yg terhad.. aku malas nak buat sendiri dh.. beli u yg dekat2.. than yg lenlain.. sms jer.. huhu.. so.. tgg la mlm raya smpi ke pagi raya.. jenuh la jari menekan hp melayan sms!!

so.. kad 25 keping ni.. sape nak sila alamatkan alamat anda ASAP!! hikhik... siap ada cop mohor lagi..

8 comments:

mama ranggie said...

pakngah,mama pun nak kad rayo...hehehe...

Y u Z z 9071 said...

kita nak jugak....;)

NuRuL FaRiHa said...

saya pon nak gak pak ngah...ermmm pehtu ader persoalan nak di tanyer kan pada pak ngah pnc tau...

ichigo said...

aku nak duit raye...hehe

Ena said...

salam rep..
tompang lalu...

ghimau said...

jangan lupokan den.. den nak sepuloh buleh?

PerantauSepi1306 said...

akak pun ka gak sekeping bulehhhh hehehehe.. jgn lopa masukkan duit raya kat aiman yek.. hehehe

pak ngah rep said...

hikhik.. adoiiyai..err.. sila alamatkan ke ciklycyber@gmail.com
cepat2... kad limited..

izadira~ nk duit raya ek? bg aku anak buah dlu!! miahaha

k.sid.. aiman.. dtg uma pak ngah rep!!

usin.. ape yg sepuluh? sepuluh kilo?

ena.. sila2.. dropkan alamat yer..

nurul.. emel2 yer..

yuzz.. apo laie.. bg alamat yer

mama ranggi- tq.. alamat dh dpt!!