Sunday, June 08, 2008

mek nai...

sbelum aku merepet kisah wak ijahar .. aku kena wat something..
yg ni atas request nai.. aku terpaksa tulis besar2 atas sebab teknikal demi memuaskan hati nai yg terguris gara2 kesilapan aku membaca simbol2 pada digicam nai yg sampai aku memformat SD card dia.. so.. semua pic dia meronggeng di DangaBay mlm sblm tu, pic wed wak ijahar dan sarjan hasan yg wat dek kat nai... aku terdelete seterusnya memformat digicam dia..


nai memandang serong atas kemampuan aku menghabiskan secawan milo.. maii secawannnn!!
so seperti yg di janji.. nai.. terima la lamaran ini.. ops.. silap.. terimala lagu ini..



nai juga mengarahkan aku untuk menulis ayat ini seratus sekali.. cm yg penah aku wat dulu kat skola sbb aku nakal sgt sbb x wat keja skola..

  1. "saya tidak akan sekali-kali menformat digicam org sehingga membuatkan tuan punya digicam itu mau bertuka menjadi hulk"
  2. "saya tidak akan sekali-kali menformat digicam org sehingga membuatkan tuan punya digicam itu mau bertuka menjadi hulk"
  3. "saya tidak akan sekali-kali menformat digicam org sehingga membuatkan tuan punya digicam itu mau bertuka menjadi hulk"
  4. "saya tidak akan sekali-kali menformat digicam org sehingga membuatkan tuan punya digicam itu mau bertuka menjadi hulk"
  5. "saya tidak akan sekali-kali menformat digicam org sehingga membuatkan tuan punya digicam itu mau bertuka menjadi hulk"
err.. cukup aaa lima jer.. aku malas nak copy paste aaa... miahahaha!!cabutttt!!!!


2 comments:

PerantauSepi1306 said...

tak berani nak komen aahh.. kalo akka je bukan jadik hulk.. mau jadik tahap taufan katrina dah ni..

hmmm cemana ye nak pujuk... cakap je ayat.. nak wat canner dah takde rejeki... adalah hikmahnye tu.. tak baik marah tau.. boleh pakai ke ayat akak ni?

elyn said...

hahhaah tuh la tangan tuh..tak reti dok diam..
klu elyn la..dah lama sekeh2 41kali..miahhaha..
mana tak marah..dah elok2 org posing buat kenang kengan..ada plak terformat..

lain kali apa kata pakai kanta besar..nai marah lagi..marah lagi...

p/s:apa kata tangan tuh kita balut dgn kain macam mumia tuh..