Saturday, June 28, 2008

jawapan penantian itu..

jeng jeng jeng.. mamat itu.. sepanjang perjalanan pulang ke umah dr USJ mlm itu dlm kepalanya penuh persoalan berkenaan surat pos laju itu..

ini lah mamat itu... thundercat hooooooo!!!


ini la surat itu...


bile thundercat jumpe surat nih.. ini la jdnya.. (lakonan semata2.. sbb dh bukak awal2.. :P)

jeng..jeng.. private n confidential?

akhirnya.. alhamdulillah... ini jawapan penantian itu...

maka.. secara dgn ini aku dh menjoinkan diri sebagai ahli keluarga Malaysia Airport Holdings Bhd setelah nam bulan aku tunggu jawapan itu.. bg aku itu impian seorg budak kecil yg pernah tinggal di hujung landasan Lapangan Terbang Antarabangsa Subang (ketika aku masih kecil) sudah termakbul... satu lagi.. kerja yg sudah pasti menjamin akan masa depan aku.. sekaligus aku boleh melangkah setapak lagi untuk ke satu lagi kehidupan... mudah2an... amin.. tq pada semua org.. esp parent aku.. dan kwn2 yg byk memberikan sokongan.. berkat doa kalian..

aku lmbt update psal aku kena nk isi borang diri yg berkeping2 byknya... aku g klinik wat medical check up.. wat akuan sumpah ngan perusuruhjaya sumpah.. ngan anto surat offer ke klia.. dn notis resign 24 jam kat company lama...

4 comments:

SUZIE APAI said...

warghhhh............blog pun dh blue awan nampaknyer.....hehhehehee...jgn kpla ko tukar kaler jugak sodah laaa....syok yer nko....itu la org ckp, rezeki kita dh di tetapkan oleh NYA, antara lambt ngan cepat sajer....

elyn said...

wah bleh naik kapal free...tapi sure dalam kargo kan...

Taniah2..moga2 cepat banja kami yer...

ichigo said...

alhamdulillah dpt keje baru yeay!!
dr buku ke beskal dan trus maju naik kapal terbang!!!! syabbas!!!

PerantauSepi1306 said...

sgt mangga sama rep... (hidung akka kembang kempis gittew)

[uhhhh dok pk cara nak mintak tiket diskaun.. ekekekekke]