Thursday, June 26, 2008

Ic.. Aisee.. ~Tagged by ksydd


muke suci lagi tuu...
peh.. kembali ke zaman muda2.. aku zaman2 belum baligh ni leh diketegorikan dlm muka comel gak laaa.. ngan muke yg amat naive.. innocent.. ic nih aku scan dgn resolusi plg tinggi sblm aku di musnahkan oleh jabatan pendaftaran negara sbb aku upgradekan ke Mycard..ces..aku igt dia shred ic tu.. rupenya gunting belah dua jer.. hampess aaa...
kisah disebalik aku amik Mycard.. aku buat Mycard tu kat JPN di pej. kerajaan Putrajaya yg opis dia kat pej. kastam.. ala opis yg kat ujung bangunan tu.. parcel B x silap aku.. skrg dh ada bangunan sendirikan kat presint 2.. ari tu aku dressing siap berkot dan bertie.. ye la.. nak snap pic kat situ kan.. org ramai... so aku yg supan ni amik no giliran.. so lepak la kat luar tggu no. dipanggil.. tgh2 tunggu.. lalu sorg officer.. dr jauh aku sengih kat dia.. dia sengih kat aku..aku sengih balik.. pastu dia tanya.. nk wat ic ke? yup.. aku jwb.. dia ckp.. laaa.. awat x bgtau awal2.. meh2.. ikut saya.. huhu..
tgh2 prepare nk amik pic.. sempat2 aa sembang..
"awk ni keja opis mana..perbadanan ke" (perbadanan putrajaya)
"err.. ha'ah" (cess aku klentong mamat tu)
"laa.. kitorg baru je bulan lepas buat untuk semua staff diorg"
"haa.. tu la.. sy jer x sempat.." "sbb baru je masuk seminggu"(baikknyer goreng)
"owh.. ye ker.. deparment mana ?"
(aisey.. byk tanya plak dia nih..) "err.. kat.."
tetiba dia mencelah.. "ok cik.. kamera dh ready.. senyum jgn sengih"
1.2.... snap!!
trus aku x smbg jwb soklan tu.. miahahaha.. byk tul kelebihan pakai baju bertie dan berkot nih.. org nampak cm officer.. satu lagi.. x lah beratur tgg no giliran.. miahahaha...
BTW.. sila igt akan birthdate aku yer.. senang jer nak igt.. 7ELEVEN.. ready2 je aaa yer!!

sape2 yg terigin nk reveal muka "suci" ic tu.. dipersila la yer.. trus aku tagged.. esp.. suzi@okq.. sila yer..

3 comments:

SUZIE APAI said...

huh...ko mcm tau2 muka aku sgt hodoh...langsung tag aku ye...aku seligi ko kang...ini kira hadiah befday tuk ko la klu aku jwb tag nih..hiks

elyn said...

ayat suci tuh cam penah tgk jerk..copy kat mana ya???

xda ic lama..sayep budak alaf baru..yippy..seb beak tak yah buat walaupon di tag oleh untie sendri...

PerantauSepi1306 said...

ekekekekekke sangat innosenlah pak rep neh... cumel gittew.. ala2 temban si Aiman :D