Wednesday, April 16, 2008

ish.. entry pasal kentut...

Korang suka kentut ye..ade kuat ade pelahan..ade bau ade yang tak bau..hehhehe..jadi korang pilih korang kentut kategori ape..

Tak jujur : Orang yang kentut dan salahkan orang lain
Bengong : Orang yang tahan kentut berjam-jam
Yakin Dengan Diri : Orang yang kentut dengan lantang
Sadis : Orang yang kentut dalam selimut dan kibaskan baunya
Startegik : Orang yg sembunyikan bau kentut dangan ketawa dangan kuat
Misterius : Orang yg kentut tapi tidak dapat dikesan
Gugup : Kentut apabila disergah
Periang : Kentut pelan-pelan selepas itu senyum sorang-sorang

Korang kategori yang maner satu?eheheheh..

3 comments:

suzie apai said...

ko ni saintis yg menkaji kentut ker? baper gaji ko dapat?....meh aku tanyer, baper miligram ko kentut satu hari? hah jawab la...pandai sgt jd tokei kentut..............

ija said...

ko kategori yg mana satu rep?aku tau..ko org yg suka kentut dalam air kan..lebih2 lagi time berendam ramai2 mcm dulu..tu psl tasik guthrie slalu berbuih..hahahaha

angah said...

aiii.. bukan ko ke yg kentut dlm lori padi masa kat sedim tu!!