Thursday, February 07, 2008

Gong xi fatt choy...

seey laa... aku nak wish happy CNY kat korang x kira la sape pun.. sbb yg pasti ko selebret dn bercuti2 malaysia.. x cm aku.. di pagi raya cina yg syahdu nie.. aku kena keja.. hikhikhik.. cm aku ckp kat kengkawan aku.. aku keja time org cuti.. aku cuti time org keja..
cuma yg bestnye time CNY nie.. company aku byk dpt hampers dn berkotak2 limau mandarin.. so.. bila dh byk sgt2 di sedekahkan la kepada staff2 yg mmg suka brg2 free nih.. dpt kerepet.. gula2.. asam2.. cuma yg x bestnye.. kan tiap hamper tu ada ayaq botol.. awat tak pulak disedekah2kan gak aaa?? ishhh... ada sekali tu aku hadap limau mandarin 5 bijik sekali harung... tau2 ps tu aku kena cirit birit yg melampau2.. tu la gelojoh.. makan x bc bismillah.. hikhik..
anyway.. ada lagi 4 ari lg nak keja di hari raya cine nih.. sbb mgg dpn selasa -kamis aku cuti, jumaat kalo aku rajin nk MC.. plus sabtu Off day aku.. ermm.. rende mule.. nale.. huhu!! LIMA ari aku cuti!! hahaha.. sape2 berangan nak cr buku.. baik tanya sekarang kalo tak cr aku 2 minggu lagi.. hikhik!!

1 comment:

viruspadu said...

chantek la tu, coti lelama rep

aku paling suke kalu dpt cotiii kannnnnn