Thursday, December 06, 2007

tagged oleh dua org cikgu dn ibu..

ape khes?? aku ada kelihatan pelik?? ermm.. so.. mlm td aku bertapa memikiokan kepelikan aku... bukan pelikan ink pen tu ekk..

7 fakta pelik pasal diri aku?

1. suka kentut kuat2 dlm comforter.. eeeuuu!! hahaha!!

2. shopping?? aku rajin ajak org g shopping.. tp.. last2 org tu yg shopping.. aku?? hikhik.. melenggang!! wakakaka

3.aku layan cite sivaji the movie.. aku g tgk ngan member aku kat odeon chow kit.. yg bestnya.. kitorg ye berkulit cerah dlm pawagam tuh!! hahaha..

4. aku dan kenu?? huhu.. dua alam yg berlainan.. masa skola dlu.. aku mmg pasif.. kalo sukan pun .. aku join team bola skola.. jd goal keeper.. err.. keeper simpanan.. x main lgsg!! naik ke uum.. err.. jauh dr mak bapak.. hikhik.. ntah cmno.. aku suka akan sukan outdoor nih.. berenang x pandai lgsg.. sib baik ada tayar spare..

5. aku kalo dlm keaadan formal.. aku akan gementar.. abis la kuar semua peluh jantan aku.. lagi2 nak berucap dln org.. err.. err.. lg panjang dr ucapan sebenar...tapi kalo nak suruh merapu.. x de hal..

6. aku suka kat bebudak.. n bebudak suka kat aku.. cuma mula2 diorg menangi.. meraung jumpa aku.. cm nisa.. aku suka budak jujur cm dia.. hahaha.. uncle tau unlce x ensem..

7. yg paling aku pelik.. aku ni ada ke nampak cm afdlin?? hikhik.. :)

err.. last2..
kalo g uma org.. aku suka masuk dapur uma org.. tak tau pesal.. nak tlg masak tuan uma x bg.. nak tlg bsh pinggan tuan uma x bg.. hikhik.. beware!!

tag sape ek>?? aha.. suzi.. zai.. korang on kan blog korang.. ni keja skola pertama!!

2 comments:

mama ranggie said...

salam ziarah...oooo,inilah uncle rep yg selalu ma'mah n jijah sebut2...mama baru jpe blog ni...ni mesti kes jijah n ma'mah tag kan...hahaha...puas nak pikiaq...

viruspadu said...

hahaha...
suke kentut dlm comfeter
terseksa la bini ko nanti
hahaha