Saturday, December 22, 2007

Sakit didalam sape yg tau...

hikhik.. 3-4 ari ni aku x senang duduk.. sentiasa rasa amarah pada diri aku.. puas aku try cm pelbagai posisi duduk aku.. masih tetap rasa sakit serta menyucuk2 serta menyentap perasaan aku.. aku kena buasir.. so.. bila buasir.. x de pict nak aku tunjukkan.. hikhik.. bahaya!!
doc dh bagi aku ubat krim untuk 'dicucuk" ke dalam usus aku.. errrkk!! adess...
skrg ni masih lagi rasa tak keruannn!! aku perlukan tips2 serta petua2 berguna.. ya Allah.. walaupun kecil.. tp sakitnya.. hanya Kau saja yg tahu.. syukur.. aku telah 'ketuk' oleh Nya..

5 comments:

viruspadu said...

tajuk entry ko, seram aku baca, igt kan hape td, hahahaha

ala siannya ko rep, atit anat ek, so kene baring la aku rasa rep oi

ija said...

kalo baring, kena baring mengiringlah kotttt..

shasha said...

salam ziarah..masa raya tu ayah saya kena buasir gak..jalan sampai kengkang2...buasir ni kena minum byk air masak..makan bubur..mende2 yg lembut je...

suzie apai said...

sian pun ader, nk tawa pun ader..ampun rep..ahakss... aku tak der pglmn & info psl buasir...ko g doktor ok la tuh....

ghimau said...

hmm.. makan kene control tu brader..