Wednesday, December 12, 2007

Puan Viruspadu

viruspadu(bestfwen aku merangkap sedara sekenu plg gediks)@mama nisa@mmah
aku sempat menyembang YM ngan akak sorg nih ms sblm g keja tghari td.. masa tu dia YM pun dlm keadaan berbaring.. katanya la la.. aku cuba membanyangkan la.. hikhik tertiba plak terimagine gamba manatee( sbb masa keja smlm aku kemas2kan buku2 pasal zoologi, so aku bc sat pasal manatee nie)
fikir aku.. mybe tu la caranya org gastrik sakit2.. sakit sampai terbaring2.. tapi bila aku balik keja mlm td.. n trus online.. dn selaku pembaca setia blog virus nih aku dpt tau dia dh diwarded di hosspital Tuanku Jaafar.. ishh.. di kabarkan oleh papa nisa@a.lalok.. katanya mmah seharian dirumah dn dia sgt2 x bermaya.. dikejarkan ke spital dn doc diagnose mmah kena batu karang dlm hempedu.. huhu..
sok aku cuti.. aku nak g lawat dia..

No comments: