Tuesday, December 18, 2007

Konvo Ittar

Hari ahad lepas.. ktorg sefamily bertandang ke PICC sbb nak selebret konvo adik aku.. huh.. dh abis blaja dekat setaun baru nak konvo..

peace yo!!


dlm org ramai tgh sibuk tangkap gamba.. aku ngan anak buah aku.. ktorg cabut bunga dpn pentas!! hahaha!!

6 comments:

ghimau said...

wah.. dah lama dah gua tak gi konvo.. bukan apa.. teringin nak makan kacang putih konvo.. muhahaha

ija said...

adik ko yg mana plak ni rep?seingt aku time aku jumpe diaorg dulu kecik2 lg..err adakah aku semakin tua???

suzie apai said...

weh..ko g kt konvo org tak mandi ker...aku tgk lain mcm jer ko rep

mama ranggie said...

oooo..ingatkan rep yg berkonvo...

ija said...

kah..kah..kah..laser ko suzi..a'ah la rep..muka ko mcm ala2 muka time g pulau perhentian je dulu..tkde air nk mandi beb...

angah said...

haha..
usin,
ada ke konvo jual kacang putih..

ija,
ko semakin tua dn berisi..

suzi,
amboih.. aku mandi la.. cuma muka buat2 x mandi..

mama..
konvo.. isk..isk.. lima taun lepas.. rindunya saat konvo tuh!!

ija lagi,
pasal mandi kat pulau perhentian.. hikhik.. aku ada pot baik punya skodeng kat tepi telaga tuh!! hahaha!!